Subject: Meeldetuletus: Kutse koolitusele "Krunt, katastriüksus ja kinnistu seoses ruumilise planeerimisega"
From: "Alan Rood" <[email-masked]>
To: "Alan Rood" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 08:45:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head planeerimisvaldkonna ametnikud ja spetsialistid!

Tuletame meelde, et Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi ruumilise
planeerimise osakond (RUPO) ootab Teid koolitusele „Krunt, katastriüksus
ja kinnistu seoses ruumilise planeerimisega“. Koolituse lektor on
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumiministeeriumi planeeringute
järelevalve valdkonna juht Külli Siim.

Koolitus toimub 29. mail kell 9.00-11.00 veebi vahendusel Microsoft Teams
keskkonnas ning on osalejatele tasuta.

Koolitusele registreerimine on avatud kuni 28. mai kella 16-ni SIIN
<https://forms.gle/aggeD9885FT71tcU6>

Täname, kes on juba registreerinud.

Koolitusel osalemise link edastatakse 28. mai tööpäeva lõpus
registreerumisel sisestatud e-posti aadressidele.

Lugupidamisega

Alan Rood

nõunik | Ruumilise planeerimise osakond

Telefon: +372 5556 8761

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<http://www.agri.ee/> www.agri.ee